Bezorgen 

We kunnen uw bestellingen (gratis) bezorgen aan huis of op een gewenste locatie. Wilt u weten wanneer u uw levering exact kunt verwachten? Levertijden staan veelal vermeld bij het product onder het oranje winkelwagen, maar u kunt ook altijd contact met ons opnemen via info@sierbetononline.nl of telefonisch 085 303 8844. Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30u tot 13.30u.

Thuis of op locatie laten bezorgen

De producten worden vanwege het gewicht en de schadegevoeligheid veelal verstuurd per pallet en worden niet ter plekke geplaatst. De palletzendingen worden met een pompwagen gelost en op een goed te bereiken plaats neergezet. De pompwagen kan niet over gras of grind, graag hier rekening mee houden. Lossen op een andere plek, zoals oprit, tuin of tuinpad, is altijd ter beoordeling van de chauffeur. Houd er rekening mee dat er veelal gelost wordt door een vrachtwagen met een lange trailer of per bakwagen.

Kleine en lichte bestellingen worden verstuurd per pakketdienst.

De bezorging vindt plaats op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 8.00 en 18.00 uur.
De producten worden door de bezorger tot de voordeur op de begane grond afgeleverd of op een goed te bereiken plaats neergezet, ook bij het niet thuis zijn. Bestellingen via de pakketdienst worden bij het niet thuis zijn de volgende dag opnieuw aangeboden. U bent zelf verantwoordelijk om, indien gewenst, de producten naar een hoger gelegen verdieping te brengen. De producten kunnen niet worden afgeleverd op een postbusnummer. 

Gratis bezorging

Geen verzendkosten bij orders boven de € 750 in Nederland en € 1000 in Belgie. Dit geldt niet voor extra grote en zware producten (bijv. jumboblokken, betonplaten, betonblokken en keerwanden). Uw producten worden dus gratis bezorgd, thuis of op een door uw gewenste locatie. Extra kosten, zoals tunnelkosten en de overtocht per boot bij levering op de waddeneilanden, worden achteraf gefactureerd. 

De verzendkosten zijn als volgt opgebouwd

  • Verzendkosten bij orders onder € 250: € 60 in Nederland en € 70 in Belgie.
  • Verzendkosten bij orders € 250 - € 500: € 50 in Nederland en € 60 in Belgie.
  • Verzendkosten bij orders € 500 - € 750: € 40 in Nederland en € 50 in Belgie.
  • Verzendkosten bij orders € 750 - € 1000: Gratis verzending in Nederland en € 30 in Belgie.
  • Verzendkosten bij orders boven € 1000 in Nederland en Belgie: Gratis verzending
  • Verzendkosten voor beton/betonlook/Concreo tafels zijn altijd € 120 in Nederland en € 200 in Belgie. De tafels worden dan niet alleen bezorgd, maar ook geplaatst op de begane grond. Indien de tafel naar een bepaalde etage moet, dan kan dit, maar dient u zelf voor lift/kraan te zorgen. 

Afhalen is ook mogelijk, maar dit geldt alleen voor de betonnen tafels. Deze zijn af te halen bij onze partner te Eck en Wiel. Als u voor deze optie kiest, dan krijgt u van ons bij de gereedmelding alle gegevens om de tafel af te halen.

Onder rembours is ook mogelijk en kost € 15 extra. Niet alle producten kunnen echter onder rembours besteld worden. In de checkout ziet u of het mogelijk is voor uw bestelling.

Bovenstaande verzendkosten gelden voor bezorging op de bezorgdag tussen 8-18 uur. Daarnaast is het nog mogelijk om een tijdsvak aan te geven. U kunt dan kiezen om uw bestelling af te laten leveren op de dag van bezorging tussen 8 en 9 uur (€ 35 extra), tussen 8 en 10 uur (€ 30 extra) of tussen 8 en 12 uur (€ 20 extra). 

Kleine en lichte bestellingen kunnen worden verstuurd per pakketdienst tegen pakkettarieven.

Vervoerders

Wij maken gebruik van verschillende vervoerders. Dit is afhankelijk van een aantal factoren met betrekking tot uw bestelling. Enkele voorbeelden hiervan zijn:

  • Het type product;
  • De hoeveelheid producten;
  • Het gewicht van het product;
  • De locatie van het verzendadres.
Pakketten:
Bestellingen met laag gewicht worden per pakketdienst verzonden. Wij maken gebruik van partijen, zoals TransMission, DHL en DPD. Zodra uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u een track en trace bericht. 
Palletzending:
Bestellingen met een zwaar gewicht worden op pallets verstuurd. Wij maken gebruik van zowel een eigen vervoerder, maar ook vervoerders vanuit onze leveranciers. In veel van de gevallen ontvangt u track en trace of wordt er een afspraak voor levering met u gemaakt. Indien u geen track en trace ontvangt, zullen wij u zo goed mogelijk proberen te informeren.  

Levertijden

Wij werken met verschillende leveranciers en hebben daarom ook verschillende levertijden. De levertijden staan veelal vermeld bij elk product onder de oranje winkelwagen button. Levertijden zijn altijd indicaties waaraan geen rechten kunnen worden ontleend.
Over het algemeen duurt het leveren van een standaard product (geen maatwerk product waaronder ook producten die gemaakt worden op de gewenste lengte) gemiddeld 1-3 weken, waarbij de tuin gerelateerde producten veelal op voorraad zijn en geleverd kunnen worden binnen 1 week. De levertijd van Beton-Cire is de volgende werkdag mits besteld voor 11 uur. De levertijd van de producten, die besteld worden op de gewenste lengte, in de gewenste kleur en met/zonder verstek (maatwerk producten) kan 8-10 weken duren, omdat deze speciaal op bestelling gemaakt worden. Wanneer u uw producten verwacht, maar nog nog niet heeft ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Levering bij meerdere producten

Wanneer u meerdere producten in een keer bestelt, doen wij ons best om alles in 1x bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het product met de langste levertijd. Indien u de voorkeur heeft om de producten onafhankelijk van elkaar geleverd te krijgen, dan kunt u dit aan ons aangeven. De producten zijn veelal niet op voorraad. De levertijd van de producten kunt u hierboven vinden. U kunt Sierbeton Online altijd raadplegen op beschikbaarheid en levertijd van een product.

Vertraging tijdens verzending?

Wanneer u na drie weken uw producten nog niet ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u om uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail.

Wat als een bestelling (gedeeltelijk) wordt geannuleerd?

Een product of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:

  • Het artikel is niet (meer) leverbaar. 
  • We hebben uw vooruitbetaling na het plaatsen van uw bestelling nog niet ontvangen.

Dit geldt alleen als u voor de betaalmethode ‘Vooruitbetalen’ heeft gekozen.

Uiteraard komt voor een niet (meer) te leveren product de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk, meestal binnen 2 werkdagen, terug op uw rekening.
Hebben we uw vooruitbetaling niet ontvangen en is de bestelling geannuleerd, plaats dan een nieuwe bestelling om het betreffende product alsnog te ontvangen.