Wij hanteren een retourtermijn van 100 dagen i.p.v. de wettelijke 14 dagen, en dus heeft u bij ons maar liefst 100 dagen de tijd om te bedenken of u het product wilt behouden. Hierdoor weet u zeker weet dat u geen miskoop doet. Een fijn gevoel. 
Speciaal voor u op maat / op kleur / op lengte gemaakte producten (zoals raamdorpels, muurafdekkers, spekbanden, betonnen/Concreo tafels/tafelbladen en Beton Ciré) kunt u na het plaatsen van uw bestelling niet meer annuleren, aanpassen, retourneren of om een teruggave van uw geld vragen. Dit is omdat wij uw bestelling direct verwerken en in productie nemen, nadat deze bij ons is binnengekomen.  
Dit is conform de Richtlijn 97/7/EG van het Europees Parlement en de Raad van 20 mei 1997 betreffende de bescherming van de consument bij op afstand gesloten overeenkomsten.

Wij hanteren geen extra kosten voor de betaalmethoden die we u aanbieden. Wij bieden diverse betaalmogelijkheden aan en gebruiken het SSL certificaat, een extra beveiligde verbinding voor betalingen. U kunt bij ons betalen met iDeal, Sofort, Bancontact, Klarna, Creditcard (Visa, Mastercard en American Express), Betalen in 3 termijnen via Klarna en via Apple Pay.

Wij streven naar tijdbesparing, gemak en snelheid voor onze klanten, zodat u niet hoeft te wachten en direct door kunt met uw werkzaamheden. Om die reden kunt u zelfs maatwerk en specifieke opties van een product direct bestellen in onze webshop, inclusief eventuele korting. U hoeft dus niet te wachten op een offerte die gemaakt moet worden. Mocht u er toch niet uitkomen, dan kunt u uiteraard altijd contact met onze klantenservice opnemen. 

Voor alle artikelen, die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Voor maatwerkproducten geldt uiteraard dat wij deze niet terug kunnen nemen, omdat deze speciaal voor u op maat zijn gemaakt en dus ook niet aan andere klanten verkocht kunnen worden. Natuurlijk mag u wel verwachten dat ook maatwerkproducten in orde zijn en geldt daarop de wettelijke garantie.

Wij hanteren lage prijzen door een efficiënte bedrijfsvoering. Mochten wij toch hoger geprijsd zijn dan andere partijen, geef het gerust aan ons door. Wij kunnen dan kijken of we het product voor dezelfde prijs kunnen leveren.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen binnen 14 dagen inhoudelijk reageren. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Levertijden worden veelal per product getoond. Soms kan een levering sneller zijn dan vermeld, dat zullen we dan aan u communiceren wanneer u bestelt. Maatwerk en minder gangbare producten hebben veelal een langere levertijd. Ook door een uitzonderlijke situatie kan de levertijd langer worden. We proberen dit altijd tijdig te communiceren aan u.

Bij Sierbetononline wordt het levermoment van je bestelling altijd zorgvuldig afgestemd. Nadat je de bestelling hebt geplaatst en de artikelen gereed zijn voor verzending, ontvang je een afleverkalender. Met behulp van deze kalender kun je aangeven op welke dag je de bestelling wilt ontvangen.

Op de dag van levering houden we je goed op de hoogte. Je ontvangt updates via e-mail en, indien je een 06-nummer hebt opgegeven, ook via SMS. Op deze manier ben je altijd op de hoogte van de status van je levering.

Bij Sierbetononline streven we ernaar om een soepele en transparante levering van je bestelling te bieden. Door het afstemmen van het levermoment en het verstrekken van regelmatige updates, streven we ernaar om jou een positieve winkelervaring te bieden.