Wij rekenen verzendkosten om uw order in Nederland en België bij u thuis of op een door uw gewenste locatie te laten bezorgen. De verzendkosten zijn afhankelijk van het land, het product en de orderwaarde. Extra kosten, zoals tunnelkosten en de overtocht per boot bij levering op de waddeneilanden, worden achteraf gefactureerd.

De verzendkosten zijn als volgt opgebouwd en zijn incl BTW

  • Verzendkosten bij orders onder € 200: € 79.95 
  • Verzendkosten bij orders van € 200 - € 500: € 59.95 
  • Verzendkosten bij orders van € 500 - € 750: € 39.95 
  • Verzendkosten bij orders vanaf € 750: Altijd gratis

Verzendkosten bij orders met L-elementen zijn als volgt: €79,95 in Nederland en €195 in België (incl BTW).

Kleine en lichte bestellingen kunnen worden verstuurd per pakketdienst tegen pakkettarieven.

Wij werken met verschillende leveranciers en hebben daarom ook verschillende levertijden. De geschatte levertijden staan veelal vermeld bij elk product bij de winkelwagen button. Levertijden zijn altijd indicatief en afhankelijk van derde partijen, waaraan geen rechten kunnen worden ontleend.
Over het algemeen duurt het leveren van een standaard product (geen maatwerk product, waaronder ook producten die gemaakt worden op de gewenste lengte/kleur) gemiddeld 1-3 weken, waarbij de tuin en interieur gerelateerde producten veelal op voorraad zijn en geleverd kunnen worden binnen 2-5 dagen. De levertijd van Beton-Cire is de volgende werkdag mits besteld voor 11 uur. De levertijd van de producten, die besteld worden op de gewenste lengte, in de gewenste kleur en met/zonder verstek (maatwerk producten) kan 6-10 weken duren, omdat deze speciaal op bestelling gemaakt worden. Wanneer u uw producten verwacht, maar nog nog niet heeft ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Levering bij meerdere productenVertraging tijdens verzending?Wat als een bestelling (gedeeltelijk) wordt geannuleerd?

Een product of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:

Het artikel is niet (meer) leverbaar. We hebben uw vooruitbetaling na het plaatsen van uw bestelling nog niet ontvangen.

Dit geldt alleen als u voor de betaalmethode ‘Vooruitbetalen’ heeft gekozen.

Uiteraard komt voor een niet (meer) te leveren product de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk, meestal binnen 2 werkdagen, terug op uw rekening.
Hebben we uw vooruitbetaling niet ontvangen en is de bestelling geannuleerd, plaats dan een nieuwe bestelling om het betreffende product alsnog te ontvangen.

Wij maken gebruik van zowel een eigen vervoerder, maar ook vervoerders vanuit onze leveranciers. Dit is afhankelijk van een aantal factoren met betrekking tot uw bestelling. Enkele voorbeelden hiervan zijn het type product, de hoeveelheid producten het gewicht van het product en de locatie waarnaar verzonden wordt. In veel van de gevallen wordt er een afspraak voor levering met u gemaakt of ontvangt u in het geval van pakketverzendingen altijd een track en trace. In alle gevallen zullen wij u zo goed mogelijk proberen te informeren.
Niet thuis?
Indien u niet thuis bent zal een pakketvervoerder de bestelling indien mogelijk afleveren bij de buren, later aanbieden of wanneer dit niet mogelijk is uw bestelling achterlaten bij een afhaalpunt. Dit hangt af van de pakketdienst, zie hieronder voor de partijen waar wij mee samenwerken.
Wanneer het gaat om een bezorging op afspraak (vaak grotere en zwaardere producten) zal er een nieuwe bezorgafspraak gemaakt moeten worden indien u toch niet thuis blijkt te zijn of zullen de producten op plek geplaatst worden waar deze geplaatst kan worden zodat u ook dan gebruik kunt maken van de producten.

Palletzending: De producten worden vanwege het gewicht en de schadegevoeligheid veelal verstuurd per pallet en worden niet ter plekke geplaatst. De palletzendingen worden met een pompwagen gelost en op een goed te bereiken plaats neergezet. De pompwagen kan niet over gras of grind, graag hier rekening mee houden. Lossen op een andere plek, zoals oprit, tuin of tuinpad, is altijd ter beoordeling van de chauffeur. Houd er rekening mee dat er veelal gelost wordt door een vrachtwagen met een lange trailer of per bakwagen.

Pakketlevering: Bestellingen met laag gewicht worden per pakketdienst verzonden. Wij maken gebruik van partijen, zoals TransMission, DHL en DPD. Zodra uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u een track en trace bericht. 

Wij maken gebruik van zowel een eigen vervoerder, maar ook vervoerders vanuit onze leveranciers. Dit is afhankelijk van een aantal factoren met betrekking tot uw bestelling. Enkele voorbeelden hiervan zijn:Het type product;De hoeveelheid producten;Het gewicht van het product;De locatie van het verzendadres.In veel van de gevallen wordt er een afspraak voor levering met u gemaakt of ontvangt u track en trace. In alle gevallen zullen wij u zo goed mogelijk proberen te informeren.Palletzending:De producten worden vanwege het gewicht en de schadegevoeligheid veelal verstuurd per pallet en worden niet ter plekke geplaatst. De palletzendingen worden met een pompwagen gelost en op een goed te bereiken plaats neergezet. De pompwagen kan niet over gras of grind, graag hier rekening mee houden. Lossen op een andere plek, zoals oprit, tuin of tuinpad, is altijd ter beoordeling van de chauffeur. Houd er rekening mee dat er veelal gelost wordt door een vrachtwagen met een lange trailer of per bakwagen.

Pakketten:Bestellingen met laag gewicht worden per pakketdienst verzonden. Wij maken gebruik van partijen, zoals TransMission, DHL en DPD. Zodra uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u een track en trace bericht. 

Afhalen is helaas niet mogelijk.

Wij plaatsen nog geen producten. Voor het plaatsen van producten, zoals jumboblokken of schrikblokken, kunt u bij ons een prijsopgave aanvragen. U kunt ons natuurlijk ook altijd vragen naar goede partijen die dit wel kunnen doen, omdat wij daar veel contact mee hebben. Wellicht kunnen we u ook verder helpen met de plaatsing.